| budak jalanan |
Bonjour Fellas!



We're just a kiddo. .and learn to be a teen. then an adult. with bitter and sweet soul-der


Diary About Links


Budak Jalanan
[ intro ] | [ 1 ] | [ 2 ] | [ 3 ] | [ 4 ] | [ 5 ] | [ 6 ] | [ 7 ] | [ 8 ] | [ 9 ] | [ 10 ] | [ 11 ] | [ 12 ] | [ 13 ] | [ 14 ] | [ 15 ] | [ final ]

"You don't have to be like a romeo or budak-terlebih-gula in order to take one's heart"


Budak Muzika
[ 1 ] | [ 2 ] | [ 3 ]| [ 4 ] | [ 5 ] | [ 6 ]

cerpan
[ kau dan kau koyakkan hati aku ] [ Jejantas hati ] [ Sila Menyesal ] [ KL,aku dah mati ]
The Script

there is something behind the headphone . so do this young ladies .
xxx
life not once. but twice. dunia dan akhirat . for sure .
aku mungkin tak dipandang mereka. tapi. mari sini pandang aku .
bagi aku, ilmu itu terlalu tinggi untuk di abaikan. kau tak rasa ?
jangan rasa luar alam bila aku borak dengan member tahap tak ingat dunia tapi dengan kau, becakap dengan cermin, makhluk asing .
oh percayalah . i never trust people for just short in 5 minutes .
xxx
Nurul dan Chae. just a piece of transaction of life .
hidup ni bukan hanya mengejar cinta dan keseronokkan.
tapi tuhan dan ilmu mesti jadi wishlist yang paling teratas. the rest ? just history :)

Wanna Scream?





budak jalanan 2

TINTA 2



"ahhhhhhhhh fish ! " Nurul meraup muka. serta merta buku di tangan di tutup. Secara tiba-tiba dan tidak semena-mena .

Hairan . toleh ke kiri. "Asal beb ? " Chae menanggalkan beats yang dipakai . sambil mengangkat kening .

"Aku lupa hari ni nak download movie korea yang dorang Paan cakap. if not, tediam je la aku nanti time lunch borak-borak ngan dorang . tak tahu jalan crita .... "
Parah. Chae menghempuk dahi .

Jam di dinding berbunyi. tepat 12 tengah malam.
"beb,  wanna have a cup of coffee ? aku tengah rajin ni .  " Nurul mengacau kopi yang kian pekat dek warna hitam .

"no thanks." Chae merenung sekilas sambil memandang semula cases note di tangan. Course law buat aku haru ! getusnya .

xxxx

Sebiji batu di tepi kaki lima. ditendang. melantun. tapi tak sejauh yang diharapkan.
Kelas Political Science tadi agak boring. half of class tidur. Jadah haram. lecture sumpah bosan. Nurul memandang ke langit. gelap. Hailaaa. macam mana nak balik ni. hujan mulai turun. satu titik. dua titik. Mendung dan murung .

IPhone pantas diselok di kocek beg galas.
sudden attack .
BUKKKKKKKKKKK ! adehhhhhhh.

" eh, eh sorry . sooooory !"

IPhone Nurul terhempas . terpelanting satu depa dari jarak sebenar .

cuak .

"Ehhhhhhhhhhhhh, sorry. seriously sorry ."

Cap warna biru lambang superman yang tadinya kedepan di alih kebelakang.
drummer stick di kutip satu persatu juga IPhone Nurul yang sudah terdampar, pengsan .
Nurul gigit bibir. My IPhone. Grrrrr.

"Sorry . Your Iphone. err retak." IPhone ditangan pemuda itu dirampas. lalu dibelek .Hadiah pemberian parents yang paling disayang kott . Hell, gahhhh.

"Eh, budak Public Admin? " Kimi mengangkat kening .

" Yep " Nurul membalas acuh tak acuh . mata still tetancap dekat IPhone. takut ada mana mana part yang broken. bala !

"Sorry ok. just nak kejar bas tadi tapi yeahhh nampaknya bas dah  terlepas " tangan Kimi menggaru kepala . mereka berdua memandang bas di depan yang sudah meluncur laju ke depan.
dua dua mengeluh . bala !


xxxxx


senyap .
hujan makin galak . dan mereka berdua masih di situ. di perhentian bas. sorang duduk. sorang berdiri .

'kenapa tak jawab my call yet yesterday nite? "

Chae hanya berdiri di situ. tangan diangkat tinggi. nak kira titik hujan sampai esok lusa memang takkan dapat. gila desprete tarak tau nak buad apa =='

"handphone tenga charge. silent mood " Chae membalas.

Pa'ierish senyum . kelat . I tought kau malas dengan aku . ey?

" tak " sepatah Chae membalas . -.-" okayyyyyyy. hujan cepat berhenti. aku nak lari dari budak luar alam ni !!!

5 side kick(s)