| budak jalanan |
Bonjour Fellas!



We're just a kiddo. .and learn to be a teen. then an adult. with bitter and sweet soul-der


Diary About Links


Budak Jalanan
[ intro ] | [ 1 ] | [ 2 ] | [ 3 ] | [ 4 ] | [ 5 ] | [ 6 ] | [ 7 ] | [ 8 ] | [ 9 ] | [ 10 ] | [ 11 ] | [ 12 ] | [ 13 ] | [ 14 ] | [ 15 ] | [ final ]

"You don't have to be like a romeo or budak-terlebih-gula in order to take one's heart"


Budak Muzika
[ 1 ] | [ 2 ] | [ 3 ]| [ 4 ] | [ 5 ] | [ 6 ]

cerpan
[ kau dan kau koyakkan hati aku ] [ Jejantas hati ] [ Sila Menyesal ] [ KL,aku dah mati ]
The Script

there is something behind the headphone . so do this young ladies .
xxx
life not once. but twice. dunia dan akhirat . for sure .
aku mungkin tak dipandang mereka. tapi. mari sini pandang aku .
bagi aku, ilmu itu terlalu tinggi untuk di abaikan. kau tak rasa ?
jangan rasa luar alam bila aku borak dengan member tahap tak ingat dunia tapi dengan kau, becakap dengan cermin, makhluk asing .
oh percayalah . i never trust people for just short in 5 minutes .
xxx
Nurul dan Chae. just a piece of transaction of life .
hidup ni bukan hanya mengejar cinta dan keseronokkan.
tapi tuhan dan ilmu mesti jadi wishlist yang paling teratas. the rest ? just history :)

Wanna Scream?





Intro .

I don’t understand why people cheat. If you’re not happy, just leave .


kening terangkat. . senyum sumbing terbaca tweet dari member yang baru updated .16 second ago. damn true. RETWEET ! xD

Home feed tweeter di scroll ke bawah laju. Tweeter bosan. Facebook lagi bosan. capai handphone samsung galaxy mini warna kuning  dan text member through WhatsApp. Dont make any sense rite?  got a reply. ketawa sorang-sorang. luar alam .

Some random sketch of me . senang cite, the-boring-part of your life i guess menghadap skrin for 24/7 but not me. na'ah. Hari-hari ngadap the baby pinky lappy. on kan laptop. sign in password lappy, klik google crome which near to desktop , then the real me is there. yeahh. for sure. bangun kena kejut oleh sang handphone. tekan skrin off kan alarm. okay okay time bosan turun tangga bawah on skrin tv sambil makan meggy sedap edisi soto main games Xbox360 . awesome. ada part 'skrin' lain yang korang tak faham? anyone ? *bunyi cengkerik

itu waktu cuti. takde kerja nak buat. ok tipu. bukan hari-hari kau akan hadap benda yang sama ke? =='

bila aku jalan sediri dan kau ternampak aku mcm tengah get drunk sampai kau shout nama aku banyak kali tapi aku tak toleh, just please. leave me alone. aku dalam dunia aku. sorok-sorok dengar lagu guna earfone and bukak volume tahap giga. geek ! sorry for that :>

kadang kadang aku rasa, dunia tu tak adil. dan aku pernah rasa itu. dan kadang-kadang aku rasa kena tampar dengan angin. maksud aku, kena tampar malaikat. that word. is really rude for me. macam aku tak pernah bersyukur dengan tuhan. macam aku tak pernah percaya dengan Qada dan Qadar Allah. my bad. Astagfirullahalazim.

I want to be better. I desperately need it. kadang kadang aku pelik dengan diri aku sendiri. For somehow, aku baik tahap giga dengan orang sampai tahap little angel wannabe . Even orang tu dah buad banyak gebang kat aku. dah buad aku maki hamun. dah buad aku rasa hati mcm nak pecah. dah buad aku geram tahap nak meleleh. still aku baik. sebab aku maafkan dorang. just. am forgive. but it doesnt mean that i forget what on earth yang kau pernah buad kat aku. just i dont let me to forget it untuk satu saat pon. yap. satu detik .

okay aku bukan budak bijak. sebab tu aku suka makan kismis dan cadbury. err. ada kaitan keh?

dan yeah. aku budak kampus yang tak suka begaya sangat. t-shirt,cardigen, jeans, shawl, ninja shoes. am ready to go to class :D . aku tak rasa kosong dengan dunia ni. tu je aku nak cakap. Some peace of soul, i am Nurul :)



x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x



i take it as a compliment when people can't understand me. .kira macam ..dunia aku. . tak perlu orang involve sekali..

am such a sweater-freak
guitar's lover and minah walkman .For sure telinga aku akan sumbat dengan earphone. Volume aku pusing sampai tahap maksima dan yeah ; one word * heaven *

study memang parah kan *sigh*
memang sah-sah buat aku lapar
tengok tablemate sebelah
buat muka innocence
"hell, aku nak biskut kau"

pasal lovey-dovey
aku memang tak ambil port. .
romeo and juliet punya cerita memang kiamat la kalau aku layan
dan hamba tuhan yang sweet-talker . .in the name of God
please back-off
dan kalau boleh. .tolong simpan ayat-ayat sweet kau masuk dalam pasu bunga
*cough*
aku memang membosankan tahap roket
but then.
some peace of  soul. aku cha'e

7 side kick(s)