| budak jalanan |
Bonjour Fellas!



We're just a kiddo. .and learn to be a teen. then an adult. with bitter and sweet soul-der


Diary About Links


Budak Jalanan
[ intro ] | [ 1 ] | [ 2 ] | [ 3 ] | [ 4 ] | [ 5 ] | [ 6 ] | [ 7 ] | [ 8 ] | [ 9 ] | [ 10 ] | [ 11 ] | [ 12 ] | [ 13 ] | [ 14 ] | [ 15 ] | [ final ]

"You don't have to be like a romeo or budak-terlebih-gula in order to take one's heart"


Budak Muzika
[ 1 ] | [ 2 ] | [ 3 ]| [ 4 ] | [ 5 ] | [ 6 ]

cerpan
[ kau dan kau koyakkan hati aku ] [ Jejantas hati ] [ Sila Menyesal ] [ KL,aku dah mati ]
The Script

there is something behind the headphone . so do this young ladies .
xxx
life not once. but twice. dunia dan akhirat . for sure .
aku mungkin tak dipandang mereka. tapi. mari sini pandang aku .
bagi aku, ilmu itu terlalu tinggi untuk di abaikan. kau tak rasa ?
jangan rasa luar alam bila aku borak dengan member tahap tak ingat dunia tapi dengan kau, becakap dengan cermin, makhluk asing .
oh percayalah . i never trust people for just short in 5 minutes .
xxx
Nurul dan Chae. just a piece of transaction of life .
hidup ni bukan hanya mengejar cinta dan keseronokkan.
tapi tuhan dan ilmu mesti jadi wishlist yang paling teratas. the rest ? just history :)

Wanna Scream?





#Kuala Lumpur, Saya Sayang Dia


#KUALA LUMPUR, SAYA SAYANG DIA.
16.11.2011



"Sudahlah tu Ya... " Ayu mendekati Yaya yang sedari tadi merenung ke luar jendela.
kabus tebal. kelam di luar. bagai enggan melabuhkan malam yang semakin suram.
Yaya menyeka air mata yang bersisa.
"Aku harus rancang sesuatu " gumumnya.

popup IM milik Ayu tiba-tiba berbunyi. 

Cutey-XENA : Ayuuuuuuuuuuuuu ! :-*
Ayu_1603       : hey dear Xena ! howwa u? :DD
Cute-XENA   : fine. fine. final dah nak dekat. im dieing right now ! UNITEN is killing me >.<
Ayu_1603      : *signn. me either. UNIMAS tak kurang membunuh jg. haha. dah tu knp tak stdy? work on beb! sebelum menangis air mata darah :p
Cute-XENA   : yaaaaaaaaa. i'm really work on it. just wana drop by. btw, heyy. I saw Adif td.sangat2 sweeet okay dgn gf dy. they walk together suap-suap ice cream bagai sampai Adif tu  tak perasan aku okay. #menyampahhh! >.<
Ayu_1603      : er beb, gf Adif ada dengan aku skrg. dy stdy sama dgn aku 
Cute-XENA   : then tell me who I saw the girl with him just now?
Ayu_1603     : ..........


Telefon bimbit berwarna mereh darah itu berdering. Yaya menjeling. Telefon bimbit dibaling ke dinding.   
berkecai.

Ayu, could you help me a favour?
sure.
Thanks then.

Yaya tersenyum . senyuman hiba. 
Ayu menangis dalam senyum. Pisau silver yang baru lepas di asah digenggam erat. 
Yaya mengangguk. mereka berdua nekad. demi seseorang itu. ya. demi seseorang yang Yaya sayang.


"Siallll, aku kalah lagi !" Joystick diketuk di kepala Hanif.
"Kalau dah kalah tu, kalah je lah Dif. Bagi aku rm10 cepat. aku nak beli topup. malam ni aku nak call cayang aku. dia dah tunggu dah tu dari tadi tengah hari" 

tok. tok. tok. delivery !!!

Adif Syah bin Razlan?
Ye saya.
sila sign sini, ada barang kiriman untuk awak.


Mata Adif terbelalak. Kepala lututnya mengigil.
Kotak yang dibalut diisi tuperware besar yang di balut kemas. kepala Yaya. tak salah lagi. Kepala yang berlumuran darah. dan seketul jantung yang masih merah.

Dalam keadaan separuh sedar, Adif sempat membaca satu note berwarna merah jambu yang dilekat di kepala itu, 

Adif, ini untuk awak. happy anniversary 2 years sayang.


0 side kick(s)